کودتا نیوز

ژوئیه 25, 2009

واعظان کاین جلوه در «محراب و منبر» میکنند, چون به «خلوت» میروند آن کار دیگر میکنند!

جناب حداد «عادل» !

پس از مشاهده عکس شما در بلادِ «کفر و خباثت»، انگیس یاد سخنان انقلابی و ضد استعماری شما افتادم:

  • یاد اینکه در سخنرانیتان در مجلس در سال 86 از «خصومت كور و بی‌عقلی محض» دولت انگلیس یاد کردید!
  • یاد اینکه گفتید «انگلیس در نزد مردم مشرق زمین مظهر شیطنت تلقی می‌شود» و اقدامات دولت انگلیس در عرصه بین‌المللی و سیاسی را «نشانه بلاهت و سفاهت «آن توصیف كردید!
  • یاد اینکه در سال 87 درهمایش ایران و استعمار انگلیس،این کشور را متهم کردید که» باعث شدند لطمات زیادی ازسوی عراق در دهه‌های گذشته و نیز درسال‌های اخیر به ایران وارد شود» و نیز دولت انگلیس را مسبب «استعمار و زمینه ساز استعمار زدگی» دانستید!
  • یاد اینکه در بخش دیگری ازسخنان خود گفتید: «انگلیسی‌ها فقط از حیث ملیت و سرزمینی به ملت ایران لطمه نزده‌اند بلکه از حیث مذهب هم ضررهای زیادی زدند و سبب تفرقه بین ملت شدند»!
  • یاد اینکه در جریان همین انتخابات اخیر انگلیس را در راس فتنه انگیزی ها دانستید و این کشور را مسبب دامن زدن یه شورش های خیابانی خواندید …
  • وَ دهها گفته نغز دیگر شما!!

* نکته جالب و بسیار تامل برانگیز دیگر برای من در این تصویر پوششِ ظاهریِ همسر مکرمه شماست!! بله، صد البته این امریست شخصی و خصوصی و ربطی هم به این حقیر پیدا نمی کند!…اما تنها پرسشی برای این ذهن بیش کنجکاو پیش آمد و آن اینکه: آیا مردان غریبه انگلیسی «محرم تر» از مردان هم خونِ ایرانی بودند که بانو در موطن خویش به توصیه شما و امثال شما از «حجاب برتر» (!) استفاده می کنند و از همگان رو میگیرند اما در این بلاد کفر و استعمار به روسری سبک بسنده می کنند؟! شایدم به قولی مردان انگیسی «نا مرد»تر و به قراری حلال ترند!!

شما را که نمی دانم ، اما شامه من پر شد از بوی «ریا» ،»تظاهر»، «استحمار» و «تحمیق»!

اینجاست که این بیت درّین وصف الحال این روزگارانِ ماست :

واعظان کاین جلوه در «محراب و منبر» میکنند, چون به «خلوت» میروند آن کار دیگر میکنند! 

 
freedom 4 persiaعکس

14 دیدگاه »

  1. az inke az comenti ke dishab gozashtam ,baraye titrtoon estefadeh kardin khoshhalam

    دیدگاه توسط taraneh"azadii" — ژوئیه 25, 2009 @ 10:48 ب.ظ. | پاسخ

  2. دست پر مهرتان را به گرمی می فشارم، همیشه منتظر نظرتان هستم.

    دیدگاه توسط koodetanews88 — ژوئیه 25, 2009 @ 11:03 ب.ظ. | پاسخ

  3. حتما» میخواسته واسه خانمش چادرملی بخره

    اقتصاد سبز

    http://eghtesadesabz.wordpress.com

    دیدگاه توسط eghtesadesabz — ژوئیه 26, 2009 @ 12:31 ق.ظ. | پاسخ

  4. حقیقت این ها همینه!
    پر از ریا، پر از دو رویی، پر از نا مردی،
    حداد عادل یک دستمال کش فوق حرفه ایه…
    به زودی با همین مضمون بروز میکنم

    دیدگاه توسط noghrei — ژوئیه 26, 2009 @ 7:47 ق.ظ. | پاسخ

  5. حقا كه ديانت عده اي به مانند سياستشان سراسر تزوير و نيرنگ است .

    دیدگاه توسط REZA AMANATCHI — ژوئیه 26, 2009 @ 8:09 ق.ظ. | پاسخ

  6. به مصداق ضرب المثل قدیمی: مرگ خوبه برای همسایه.
    نوبت مردم عادی که می شه، انگلیس اه و پیفه، استعمار پیره، بوی گند تفرقه افکنی می ده. اغتشاش گران رو ساپورت می کنه. اما برای آقایون «از ما بهترون» کجا بهتر از انگلیس برای گذروندن تعطیلات و خرج پول هایی که از حق من و شما رفته توی جیب آقایون و آقازاده هاشون؟؟؟
    برای بنده و شما چادر حجاب برتره، توی بیمارستان بقیه الله که متعلق به سپاه جنایتکاران انقلاب اسلامی هست، مریض رو به موت اورژانسی رو هم بدون چادر راه نمی دن. اگر بیماری اون جا داشته باشی و بخوای ببینیش و چادر نداشته باشی، از اون چادرهای بوگندوی امامزاده ای بهت می دن که به زور سر کنی، بعد هم گور بابای مریضای بدبختی که ممکنه به خاطر این منبع چرک و کثافت و آلودگی هر بلایی سرشون بیاد.
    اما برای «حاج خانوما»ی از ما بهترون، «همرنگ جماعت شو».
    از این آدمکشایی که به اسم اسلام کمر به خون مردم بستن دیگه چه انتظاری می شه داشت؟؟؟
    چند وقت دیگه عکس فاطی رجبی (معجزه ی هزاره ی نمی دونم چندم!!!!!!!!!!!) هم لابد با بیکینی در سواحل اسپانیا به دستمون می رسه.

    دیدگاه توسط yalda — ژوئیه 26, 2009 @ 9:25 ق.ظ. | پاسخ

  7. بیشترین چیزی که همه مارو به گمانم آزار می ده همین ریا و دوروئیه، پوشش اختیاری حق همه ماست، یک بام و دو هوا بازی کردن و ریاکاری رسم مردم فریبان است.
    مطلب بسیار عالی بود، سپاس

    دیدگاه توسط مهدی — ژوئیه 26, 2009 @ 9:54 ق.ظ. | پاسخ

  8. کنار هم گذاشتن رفتارها و گفتارهای دیروز امروز حکومتیان و حتی خودمان و هر کس دیگری واقعا کار بسیار روشنگرانه ایست و هر آدمی را به فکر فرو می برد. این کار را هر چقدر گسترش بتوان داد مفید خواهد بود.

    دیدگاه توسط مهدی — ژوئیه 26, 2009 @ 9:56 ق.ظ. | پاسخ

  9. دیدگاه توسط mosa — ژوئیه 26, 2009 @ 10:23 ق.ظ. | پاسخ

  10. این مرتیکه با پول مردم ایران داره اونجا خرید میکنه

    دیدگاه توسط علی — ژوئیه 26, 2009 @ 10:26 ق.ظ. | پاسخ

  11. من ازاقاي حدادعادل بخاطرتعامل بادولت كه چه عرض كنم سكوت بيش ازحدش درزمان رياست مجلس دل خوشي ندارم چونكه با سكوت خودقانون شكني وقانون گريزي دولت را تاييدوارزش وشان مجلس رابعنوان يك قوه كارامدونظارتي از بين بردندبعنوان يك مثال كوچك زمانيكه دولت بودجه رااز2600صفحه به120صفحه تقليل دادسكوت كرده ونگفت اقاي ريس جمهورشمابايستي بجاي 2600صفحه5200صفحه بودجه مينوشتيدتاجايگاه نظارتي وقانوني مجلس راحفظ كنيد.بااين حال مخالف واردشدن به حريم خصوصي افرادهستم واينكه افرادچه وزيروچه نماينده باشند وچه هنرمندوورزشكارباشند حريم خصوصي مربوط به خودشان است ونبايدخدشه دارشده وياموردسواستفاده قرارگيرد.(كه سابقه انراازدانشجويان دخترگرفته تا هنرپيشگان وورزشكاران داريم)فقط زمانيكه تعرض به حقوق عمومي مردم صورت بگيردانهم توسط مراجع صالحه وقانوني زندگي خصوصي افرادقابل بررسي است.

    دیدگاه توسط احمد — ژوئیه 26, 2009 @ 10:45 ق.ظ. | پاسخ

    • دوست عزیز حفظ حریم خصوصی لازمه ولی نه واسه کسایی که کارشون تجاوز به حریم بقیه است.بحث اینجا اینه که چرا کسایی که مثلا فلان بازیگرو به خاطر اینکه رفته خارج حجابشو رعایت نکرده ممنوع التصویر میکنن حالا زن خودش چادر سر نمی کنه که واسه اینا فرقی با بی حجابی نمی کنه.

      دیدگاه توسط افشین — ژوئیه 26, 2009 @ 11:26 ق.ظ. | پاسخ

    • عزیز من تا موقعی که شما تصورت اینه که مرغ همسایه غازه ، باشه که امثال این … به شما حکومت کنند و حالش رو ببر، بچه های ملت رو گرفتن و دارند یکی یکی میکشند حال شما راجع به حریم صحبت میکنی دوست عزیز یه خورده از مغزت استفاده کن و فقط فیلمهای یکماه گذشته روی یو تیوپ رو نگاه کن ، که این …. با زنان و دختران ما چه ها که نکردن بعد راجع به چادر و روسری و حریم وقت میزاری بابا جان ، اینها دولت شاه نیستند که با دموکراسی مشکل حل بشه 30 سال فقط با زور گشت ثارالله ، ارشاد، کمیته ، بسیجی ، لباس شخصی و… دهن ملت رو آسفالت کردن و حال هم که که دیگه اوج حرومزادگی رو بحد رسوندن با اینها باید فقط با زبان خودشون یعنی اسلحه باید حرف زد ، مشت در مقابل مشت ، گلوله در مقابل گلوله …. خون در مقابل خون ، اگه ما عقل و شعور و دمکراسی بلد بودیم که این وضعمون نبود دادش …… آقا مجید و ایول …

      دیدگاه توسط یک ایرانی — ژوئیه 27, 2009 @ 5:04 ب.ظ. | پاسخ

  12. حاجی سوغاتی برای حاج مجتبی داماد جان وعروس (دختر خانم)رهبر فرزانه یادت نره ! راستی حاج خانم (مادر شوهر) لباس زیر سفارش داده از این خانم بپرسم چه مارکی استفاده میکنه ، میگم یک دست کت شلوار باحال برای دوره اول ریاست جمهوری بعد این انتری نژاد بردارم بد نیست ها !

    دیدگاه توسط یک ایرانی — ژوئیه 27, 2009 @ 4:45 ب.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

بیان دیدگاه