کودتا نیوز

مارس 15, 2010

جشنواره نور علیه تاریکیِ من فردا اینگونه برگزار خواهد شد!

Filed under: Uncategorized — koodetanews88 @ 1:37 ب.ظ.
دوستان سبزم، فراموش نکنیم که مهمترین رسالت ما بر اساس فرمان رئیس جمهور موسوی گسترش آگاهی در میان تمام اقشار مردم است، پس بدون اطناب کلام و کش دادن حرفم شما را به پیوستن به جشنواره نور علیه تاریکی خود و بسیاری از دوستانم دعوت می کنم! :
 
 

  •  از ضبط و پخش گسترده (منزل به منزل) سی دی های حاوی جنایات حکومت و نشان دادن چهره واقعی ظالمان و برحقان راستین غافل نمی شویم تا در دل سیاهی شب، پاتکی سنگین بر تاریکی جهل و نا آگاهان بزنیم.

 

  •  نشر و پخش بیانه های آگاهی بخش و رسوا گر میرحسین و شیخ مقاوم  در مناطق جنوبی شهر و شهرستان ها بر عهده ماست که بیانگر مواضع انسانی و منطقی جنبش بر خلاف ادعاها و سم پاشی های رسانه میلی است.

 

  • شعار نویسی بسیار بسیار گسترده سبز مبنی بر باطل بودن ولایت خون ریز و ولی جائر بر تمام دیوارهای شهر بخش مهمی از این گسترش آگاهی هاست، با استفاده از شلوغی و تاریکی شب ، در هر کوی و برزن و خیابانی می نویسیم که «خامنه ای قاتل است» ، بگذاریم خواب زدگان و خوش خیالان مزدور،  فردای شهرمان را سبزِ سبز و در زیر قدم های پر شمار ما ببینند.

 

  • در هر میدان و خیابان که عکس عامل تمامی این جنایات و فرمانده کل کودتا و خشونت (خامنه ای دین فروش) را دیدیم با گلوله های رنگی سبزمان چهره اش را مستور خواهیم کرد و بر کف خیابان ها علامت جنبشمان  (وی) را خواهیم کشید.

 به این ترتیب جشنواره کاملی از نور و آگاهی  در دل تاریک شبِ شهرمان خلق خواهیم کرد…مگر ما از این چهارشنبه سوریِ حماسی چیزی به جز اتحاد و پیش روی می خواستیم؟؟ شما هم از همین حالا دعوتید! اگر که می آیید قدم سبزتان گلباران!

 
 
 
 

 

نوشتن دیدگاه »

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

بیان دیدگاه